17.980 lest ·
23 svar
18k lest
23 svar
Gulv for scooter i frittstående bod
Ditt eget forslag, vet ikke størrelsen på snøskuteren men en stor veier mellom 200-300 kgKretikos skrev:
så det trengs litt under for å bære, nå fordeles vekten over flere. Vil du kan du ta et hakk
grovere når du likevel holder på, tenk på at C/C 300 mellom bjelkene under er nok et must.
Hvordan tenker du med bjelkelaget?
200-300 kg scooter blir et klart lavere trykk enn et menneske. Belter og ski fordeler jo lasten ganske bra. Om det er en kant man kjører over kan det bli litt mer last, men det er ikke noe ekstremt.
Den kommer bli 4.3x3.5 omtrent og stå på tre rader plint med bærline på 170 og bjelkelag på 145 er tanken. 12 plinter totalt. Uisolert.R rävlyan skrev:Ditt eget förslag , vet inte storleken på skotern men en stor väger mellan 200 -300 kg
så det behövs lite under for å bære , nu fordeles vekten over flere , Vill du kan du ta et snäpp
grövre når du ändå håller på , tenk på at C/C 300 mellem reglarna under er nok et must
Hur tänker du med bjelkelaget
Jeg la teppe i en scooter-garasje med sluk i midten og fall dit, husker ikke hva de kjørte på?
Lurer på om det var en vogn av noe slag så det var mulig å skyve scooteren sidelengs for å få plass til å for eksempel smøre ski.
Lurer på om det var en vogn av noe slag så det var mulig å skyve scooteren sidelengs for å få plass til å for eksempel smøre ski.
Jeg har C-c 60 i min skoterfrigge. Oppe på det ligger 28x120 i en retning og deretter 22x95 i motsatt retning som jeg kjører på tvers over. Det holder bra, nå står det to scootere og en pulk der inne som venter på at snøen og kulda skal komme
. Det er dog ikke så store sprekker som du tenker.
Jeg har vanlig 22x95 på bjelker cc 600 i garasjen for to scootere. Det har holdt i flere år. Selvsagt veier en scooter en del, men vekten er jo fordelt på en relativt stor flate. En vanlig terrasse raser jo ikke fordi tre voksne personer står ved siden av hverandre...