Har gravd ut 130 cm.
 
  • Liker
Jocke Best
  • Laddar…
Har du gravd nesten 1,5 meter under gulvnivå i kjelleren?!
 
Wow, imponerende! (y)
 
  • Liker
soheil1
  • Laddar…
Dessuten på bare en måned... O_O;
 
  • Liker
soheil1
  • Laddar…
K knipo skrev:
Har du gravd nesten 1,5 meter under gulvnivå i kjelleren?!
Ja. Det gjort jeg. 1’5 meter
 
L largab skrev:
Wow, imponerende! (y)
Virkelig. Ingen trodde på det.
 
B b8q skrev:
Dessuten på bare en måned... O_O;
Takk. Sånn er det når man jobber alene. Sikkert og raskt.
 
S soheil1 skrev:
Takk. Så er det når man jobber alene. Sikkert og raskt.
Bra jobbet!

I mine tanker føltes en partiell utgraving mest fornuftig og på de andre stedene der dette var for risikabelt å droppe utgraving og i stedet støpe/mure støttemur på innsiden. Er det slik dere har gått fram? Med tanke på hvor store stykker dere ser ut til å ha støpt om gangen, så forutsetter jeg at dere ikke har gravd ut helt under noen vegg?

Hvordan er det med vann, ingenting som har presset nedenfra som dere har vært nødt til å drenere bort? Er dere helt ferdige? Hvor mange kvadratmeter gulvflate ble det? Hvor mye betong gikk det med? Hva skal dere bruke kjelleren til?

Skal bli gøy å få se de endelige bildene!
 
Sist redigert:
K knipo skrev:
Har du gravd nesten 1,5 meter under gulvnivå i kjelleren?!
ja, det har jeg :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.