6.798 lest ·
23 svar
7k lest
23 svar
Grave ut kjelleren.
Bra jobbet!S soheil1 skrev:
I mine tanker føltes en partiell utgraving mest fornuftig og på de andre stedene der dette var for risikabelt å droppe utgraving og i stedet støpe/mure støttemur på innsiden. Er det slik dere har gått fram? Med tanke på hvor store stykker dere ser ut til å ha støpt om gangen, så forutsetter jeg at dere ikke har gravd ut helt under noen vegg?
Hvordan er det med vann, ingenting som har presset nedenfra som dere har vært nødt til å drenere bort? Er dere helt ferdige? Hvor mange kvadratmeter gulvflate ble det? Hvor mye betong gikk det med? Hva skal dere bruke kjelleren til?
Skal bli gøy å få se de endelige bildene!
Sist redigert:
Klikk her for å svare