Huh? Hvorfor er det ikke bra å spikre oppover?
Mener du ergonomisk eller at det ikke kommer til å sitte?
(Jeg har spikret vår glespanel for hånd og synes ikke det var så ille men det er klart, en spikerpistol i den situasjonen hadde jo ikke skadet).
Mener du ergonomisk eller at det ikke kommer til å sitte?
(Jeg har spikret vår glespanel for hånd og synes ikke det var så ille men det er klart, en spikerpistol i den situasjonen hadde jo ikke skadet).
Jo, sitte gjør det sikkert. Det jeg tenkte nærmest på er hvor sliten i armen man blir. Men det avhenger jo av hvordan man er bygd også.Jesca_j skrev:
Moderator
· Stockholm
· 57 858 innlegg
Når jeg kjørte glespanel, så spikret jeg opp en "snara" i den ene enden, la opp bordet i den så det lå kanskje 10 cm under taket, og begynte deretter å montere fra den andre enden, enkel måte å klare det selv uten hjelp.
Jeg skrudde, mest fordi jeg var litt usikker på om ikke de tunge gipsskivene ville trekke ut spikrene. Pluss at jeg også innså at det ville være slitsomt å spikre med hammer oppover.
Jeg skrudde, mest fordi jeg var litt usikker på om ikke de tunge gipsskivene ville trekke ut spikrene. Pluss at jeg også innså at det ville være slitsomt å spikre med hammer oppover.
Klikk her for å svare