Fuktvandring går fra varmt til kaldt, så du vil ikke stenge inn fukt slik at det blir problemer.
Med glassull skal det være plast. Kan du tette innsiden og at veggene ikke blir våte fra regn fungerer det.
Er det tynne vegger trengs ikke dampbrems. Så er det tømmerhytte og du vil ha 45mm ville jeg satset på cellulose/trefiber uten dampbrems, bare gips+farge eller gjort det helt dekket med dampbrems.
Glassull er billig, men husk at mer høyverdig isolasjon også gir bedre isolasjon.
Lydisolering, det viktige er at det er tett, så tykkelse og deretter masse. Hvilken isolasjon spiller mindre rolle.