Det er jo en steinkiste. Det er ikke det som TS vil bygge.
Til TS: Les boken "Bryggan" av Claes Dymling. Meget lesverdig.
nei, det stemmer. Brygga ligger der den ligger, steinkisten er på plass siden lenge. Jeg skal bare forsterke konstruksjonen, alt en god del over vannlinjen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.