Hei,
Holder på å bygge om i stuen og bygger en ny vegg for TVen.
Målet er denne... (den røde veggen)
Moderne stue med rød veggdesign, rød sofa, TV-enhet og stilfulle møbler.

Akkurat nå er veggen bygget i OSB og jeg har kledd den i gips.

Min spørsmål er hva jeg bør gjøre med alle kantene?

Skal jeg ha stålkanter eller bare vevteip.. hmm ja.. hjelp meg her..

se bilder..
Veggen i stuen under bygging, dekket med gips. Ledninger og verktøy ligger på gulvet. Diskussion om materialvalg for kantbehandling. Gipsvegg med skruer festet i hjørnet av et rom, viser hvordan panelet er montert over OSB-plater. Kanter rundt veggen er synlige.
Takk på forhånd
 
Pappremsa med plåtinlegg i blir bra.
 
Selv synes jeg de selvklebende papp hjørnebeskytterne er utrolig praktiske. Bare spray på med litt vann og sett dem på.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.