Hei,
Holder på å bygge om i stuen og bygger en ny vegg for TVen.
Målet er denne... (den røde veggen)
Akkurat nå er veggen bygget i OSB og jeg har kledd den i gips.
Min spørsmål er hva jeg bør gjøre med alle kantene?
Skal jeg ha stålkanter eller bare vevteip.. hmm ja.. hjelp meg her..
se bilder..
Takk på forhånd