Har gips med spotter i taket hjemme der sparkling og maling er sånn passe fra forrige eier. Jeg skulle gjerne ha satt opp panelplater i taket. Jeg tok ned noen spotter, fikk opp mobilen for å filme og sjekke bjelkene over gipsen. Min oppfatning er at cc-målet er litt vel stort mellom disse bjelkene og at panelplater i taket blir for tungt?
Spørsmålet er: kan jeg sikre gipstaket ved å skru gjennom gips,, gjennom luftspalten,, opp i trelekten? Uten å stramme for mye?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.