Vi renoverte nedre plan på vårt sutterrainhus for ca 5 år siden.
Vi har en hallvegg der gipsen (eller hva det er for materiale) har løsnet fra veggen.
Noen som vet hvordan man fikser dette, er det vanskelig eller kan vi gjøre det selv?
Kan jo dog være lurt å sjekke hvorfor det løsner.
Ser riktignok ut til å være en innervegg men sjekk så den ikke er fuktig.
Er veggene malt med en maling som kan slippe igjennom fukt?