4.919 lest ·
20 svar
5k lest
20 svar
Går det ikke an å få takstoler til dette?
Føles som det kan bli litt vel høyt.... huset blir jo tross alt ca 7,3-7,4 meter høyt,.. hvilket gjør at det nok blir litt vel luftigMilkshaken skrev:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 582 innlegg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5.582 innlegg
http://www.frazzworld.com/bilder/husresning
her kan man se når de spikrer på den øverste delen av en todelt takstol
spesielt bilde 25 og 38
her kan man se når de spikrer på den øverste delen av en todelt takstol
spesielt bilde 25 og 38
Ja, akkurat ja. Slike, men i fagverkskonstruksjon, så burde det jo bli kanon.
Venter på at Nässjö takstolsfabrik skal komme tilbake etter ferien deres bare nå...
Venter på at Nässjö takstolsfabrik skal komme tilbake etter ferien deres bare nå...
akkurat jeg har takstoler på mitt hus med spennvidde 10m (hvorav ca 80cm hver side overheng utenfor huset) 45 grader helling altså 5m høye - de kom i 2 deler kuttet rett over hanebjelken tror jeg det heter og med ferdige spikerplater - når man satte dem sammen skulle man spikre et visst antall spikre i spikerplaten.
angående bjelker, så har jeg en bjelke i midten av huset - dine takstoler bør bli litt større enn mine - så det kreves nok kraftig dimensjon for å klare seg uten bjelke - eller annen type takstol
angående bjelker, så har jeg en bjelke i midten av huset - dine takstoler bør bli litt større enn mine - så det kreves nok kraftig dimensjon for å klare seg uten bjelke - eller annen type takstol
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Stämmer det att detta inte går att lösa utan avvikelse/notering?
Badrum -
Går det inte låsa upp dörren med nyckel på ett BG5000
Fönster & Dörrar -
Det går inte att låsa dörren
Fönster & Dörrar -
Hur är det möjligt att kommunen inte har ritningar?
Bygglov -
Varför går det inte att öka trycket i radiatorsystemet?
Värme allmänt