Hei har kjøpt noen sekker flytfix på bauhaus. Men skiten stivner ikke og begynner å bli bekymret om de har solgt gammelt fix til meg!

Er dette produsentens dato ved produksjon?
Står at det holder 12 måneder.

• Sekk med Probau flytfix, datomerket 22.03.11 kl 08:46.
Bauhaus solgte gammel Combimix flytsparkel til meg. Det tok lang tid å tørke og ble veldig flekkete, noe som ikke fungerte siden sparkelen skulle brukes som overflatelag. Jeg sendte en e-post til Combimix som bekreftet at problemene mine skyldtes gammel sparkel, som har 6 måneders holdbarhet. Bauhaus håndterte reklamasjonen bra, jeg fikk pengene tilbake, ny sparkel og de lånte ut en bilmaskin for å fjerne den dårlige sparkelen.

/Høghus

Og for å svare på ditt spesifikke spørsmål; ja, det er høyest sannsynlig produksjonsdato på bildet.

/Höghus

Höghus Höghus skrev:
Og for å svare på ditt spesifikke spørsmål; ja, det er høyst sannsynlig produksjonsdato på bildet.

/Höghus
Takk for svar! Da skal jeg ta en prat med Bauhaus så håper jeg at de gjør det rette.

J Jakob92 skrev:
Takk for svar! Da skal jeg ta en prat med Bauhaus så håper jeg at de gjør rett for seg.
👍
Jeg måtte forhandle litt for å få det tilbudet.
Deres første var for dårlig og jeg aksepterte det ikke…

/Høghus

Oppdatering!

Har nå vært i kontakt med Bauhaus og de har gått med på full tilbakebetaling samt erstatning for det materialet som jeg prøvde å feste fast.

Ekstremt fornøyd med deres kundeservice og raske tilbakemelding! 😄

• Liker
Höghus
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.