8.911 lest ·
8 svar
9k lest
8 svar
Galvanisert gjenget stang M20 i Stockholm?
.....til fornuftige priser?
Jeg trenger 11m gjenget stang, galvanisert, samt muttere og firkantbrikker (100 stk). Hvor kjøper man det til fornuftige priser? Biltema, Jula etc. har bare forsinkede ting og det duger ikke til et bryggebuild.
Med vennlig hilsen,
MathiasS
Jeg trenger 11m gjenget stang, galvanisert, samt muttere og firkantbrikker (100 stk). Hvor kjøper man det til fornuftige priser? Biltema, Jula etc. har bare forsinkede ting og det duger ikke til et bryggebuild.
Med vennlig hilsen,
MathiasS
Vi har kjøpt gjengetang til jobben på Ahlsell og de var betydelig billigere enn Sieverts, men jeg vet ikke om det er mulig å handle som privatkunde der. Ellers har Bromma Järn et ganske bra sortiment, også billigere enn Sieverts, eller var i alle fall, det er noen år siden jeg var der.
Det ble blank stang fra biltema med tilhørende muttere og skiver. Blåser på en slags overflatebehandling på det og håper på det beste. Gikk opp et hakk i dimensjon (til 20mm) og doblet kritiske festepunkter.
Det vil nok ikke blåse bort....
Tenkte også å montere en inspiserbar bit gjengestang så kan jeg se hvor mye den ruster hvert år....
Det vil nok ikke blåse bort....
Tenkte også å montere en inspiserbar bit gjengestang så kan jeg se hvor mye den ruster hvert år....
Klikk her for å svare