Hei,
har et bad i underetasje. Veggene er pusset innvendig og jeg skal fylle igjen noen gamle borehull (fra kroker og skap mm) før jeg maler eller eventuelt flislegger. Tips på produkt for å fylle/sparkle igjen hullene med?
pussmørtel? Fugemasse? Sparkel? Jeg har ingen anelse om hva som passer best.
har et bad i underetasje. Veggene er pusset innvendig og jeg skal fylle igjen noen gamle borehull (fra kroker og skap mm) før jeg maler eller eventuelt flislegger. Tips på produkt for å fylle/sparkle igjen hullene med?
pussmørtel? Fugemasse? Sparkel? Jeg har ingen anelse om hva som passer best.
Skal du flislegge så trenger du ikke gjøre noe. Men skal du flislegge så antar jeg at du også skal sette et tettesjikt siden det var et bad. Jeg ville ha sparklet igjen hullene med flislim. Om du uansett skal flislegge så kommer du til å måtte skaffe lim uansett.T Themattias80 skrev:Hei,
har et bad i underetasje. Veggene er pusset innvendig og jeg skal fylle igjen noen gamle borehull (fra kroker og skap mm) før jeg maler eller eventuelt flislegger. Tips om produkt for å fylle/sparkle igjen hullene med?
Pussebruk? Fugemasse? Sparkel? Jeg har ingen peiling på hva som passer best.
Kommer ikke til å bli fuktsperre overalt, bare i dusjområdet. Fliser eventuelt bare opp til halve veggen.
ok flislim funker. Takk
Hvis jeg vil fylle i med noen filler, finnes det noen vettig på tube som ikke trenger å blandes og er kronglete?
ok flislim funker. Takk
Hvis jeg vil fylle i med noen filler, finnes det noen vettig på tube som ikke trenger å blandes og er kronglete?
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Fylla igen gamla borrhål så att man kan sätta upp nya väggfästen.
Fyllnadsmassor -
Fylla igen sättning under trappa?
Grund & Markarbeten -
Fylla igen hål i bjälklag - massa/fog/spackel/flytspackel?
Fyllnadsmassor -
Fylle igjen hull der det går kabler m.m.
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Hur fylla igen sprickan?
Färg, Måla & Tapetsera