Har et hus fra 1968 med kjelleretasje i skråning. Huset er ikke omdreneret. Når vi tok bort originaltapeten mot ytterveggen i et av rommene, så det på enkelte steder ut som fukt. Veggen er dog ikke merkbart fuktig og kjelleretasjen er ellers tørr. Spørsmålet er nå hvordan vi best håndterer dette. Legger ved noen bilder så dere kan se. Holder det å male med silikatmaling? Eller hvilke tiltak anbefales?