Sommarstugelivet #1 Medlem · 115 innlegg 21 jul 2024 kl 18:37 Sommarstugelivet Medlem 115 innlegg 21 jul 2024 kl 18:37 #1 Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte trevirke? Altså, tør vi ha denne siden utad? 😀 #merking #trykkimpregnert #trelast
Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte trevirke? Altså, tør vi ha denne siden utad? 😀
Jonatan79 #2 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 21 jul 2024 kl 18:49 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 21 jul 2024 kl 18:49 #2 Sommarstugelivet skrev: Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, våger vi ha denne siden ut? 😀 Det tar låååång tid.
Sommarstugelivet skrev: Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, våger vi ha denne siden ut? 😀 Det tar låååång tid.
P Plupp 405730 #3 Anonym 21 jul 2024 kl 18:57 Plupp 405730 Anonym 21 jul 2024 kl 18:57 #3 Sommarstugelivet skrev: Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, tør vi ha denne siden ut? 😀 Vi sliper alltid bort der det synes..
Sommarstugelivet skrev: Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, tør vi ha denne siden ut? 😀 Vi sliper alltid bort der det synes..
FredrikR #4 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 478 innlegg 21 jul 2024 kl 19:47 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28.478 innlegg 21 jul 2024 kl 19:47 #4 Sommarstugelivet skrev: Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, tør vi ha denne siden utåt? 😀 Kommer vel an på, hva dere bygger?
Sommarstugelivet skrev: Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, tør vi ha denne siden utåt? 😀 Kommer vel an på, hva dere bygger?
Sommarstugelivet #5 Medlem · 115 innlegg 21 jul 2024 kl 20:13 Sommarstugelivet Medlem 115 innlegg 21 jul 2024 kl 20:13 #5 Rejäl skrev: Vi sliper alltid bort det der det synes.. Hvor dypt sitter den? Er det nok å rugge med sandpapir?
Rejäl skrev: Vi sliper alltid bort det der det synes.. Hvor dypt sitter den? Er det nok å rugge med sandpapir?
P Plupp 405730 #6 Anonym 21 jul 2024 kl 20:14 Plupp 405730 Anonym 21 jul 2024 kl 20:14 #6 Sommarstugelivet skrev: Hvor dypt sitter den? Holder det å rufse med sandpapir? Ikke spesielt dypt har dog aldri håndslipt uten vi har alltid en eksentersliper tilhands..
Sommarstugelivet skrev: Hvor dypt sitter den? Holder det å rufse med sandpapir? Ikke spesielt dypt har dog aldri håndslipt uten vi har alltid en eksentersliper tilhands..