Sommarstugelivet Sommarstugelivet skrev:
Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, våger vi ha denne siden ut? 😀
Det tar låååång tid.
 
P
Sommarstugelivet Sommarstugelivet skrev:
Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, tør vi ha denne siden ut? 😀
Vi sliper alltid bort der det synes..
 
  • Liker
Perplexus og 1 annen
  • Laddar…
Sommarstugelivet Sommarstugelivet skrev:
Spørsmål! Forsvinner denne merkingen på vårt trykkimpregnerte virke? Altså, tør vi ha denne siden utåt? 😀
Kommer vel an på, hva dere bygger?
 
Rejäl skrev:
Vi sliper alltid bort det der det synes..
Hvor dypt sitter den? Er det nok å rugge med sandpapir?
 
P
Sommarstugelivet Sommarstugelivet skrev:
Hvor dypt sitter den? Holder det å rufse med sandpapir?
Ikke spesielt dypt har dog aldri håndslipt uten vi har alltid en eksentersliper tilhands..
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.