Har en balkong fra -76. Den svikter litt. Jeg blir ikke direkte forstyrret, men en venn syntes det var litt skummelt. Så nå lurer jeg på, kan man forsterke den på en eller annen måte? Helst uten å bytte ut bjelkene som går inn i huset. Vil heller ikke sette en stolpe under, det ville blitt rart i hagen.
Har en balkong fra -76. Den svikter litt. Jeg blir ikke direkte plaget av det, men en venn syntes det var litt skummelt. Så nå lurer jeg på, kan man forsterke den på noen måte? Helst uten å bytte ut bæreplankene som går inn i huset. Vil heller ikke sette en stolpe under, det ville bli tullete i hagen.
Hei! Hvis du vet hvordan reglingen ser ut i veggen ovenfor så kunne du jo ha dratt en skråstag i hver ende av balkongen og forankret i veggens stamme? Du må jo fjerne noen panelplanker for å komme til, men det burde ikke være noe større inngrep.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.