Hvilken erfaring har dere med ByggMax hvitmalte dørkarm og gulvlist?
Holder fargen?
Er det "turbovirke" (dykkerten går rett igjennom når man spikrer med pistol)?
Holder fargen?
Er det "turbovirke" (dykkerten går rett igjennom når man spikrer med pistol)?
Kun positive erfaringer, jeg handler alt annet byggemateriale på Beijer unntatt lister og fôr, da drar jeg til Byggmax. Det er ingen problemer med å finne lange og rette der, noe som ellers kan være vanskelig. Har for så vidt bare brukt hammeren ;-)
Jeg var inne på Hornbach i går og så på litt listverk. Fargen var nok ikke lagt med like mange lag som på ByggMax, og på enkelte steder kunne man nesten se igjennom.
HornBach, 19:- vs ByggMax 19,45:-
Alt peker mot ByggMax bortsett fra prisen som er fursumbart.
HornBach, 19:- vs ByggMax 19,45:-
Alt peker mot ByggMax bortsett fra prisen som er fursumbart.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 innlegg
Med tanke på at vår lokale byggevarehandel tar typ 45:- m så kommer det bli ByggMax for min del neste gang med...
Jeg kjøpte ikke noe fôr fra ByggMax siden jeg hadde massevis av virke liggende hjemme. Jeg hadde ikke tenkt å bruke det ennå, men jeg kunne ikke holde meg. Nå blir det masse jobb bare for det
. Kante, slipe, grunne og ferdigmale, men jeg kunne ikke holde meg.
Jeg felte jo trær forrige vinter som jeg nå har saget opp i 13*56,3
så det er ekte virke. Ingen skjøter og ingen kvister, kvalitet.
Jeg får se om jeg orker gjøre det samme med listene også, det tar litt tid, men det kan være verdt det, for det blir veldig fint. Følelsen er ikke helt feil heller siden jeg vet hvor trærne stod
.
Jeg felte jo trær forrige vinter som jeg nå har saget opp i 13*56,3
Jeg får se om jeg orker gjøre det samme med listene også, det tar litt tid, men det kan være verdt det, for det blir veldig fint. Følelsen er ikke helt feil heller siden jeg vet hvor trærne stod
Medlem
· Västra Götaland
· 766 innlegg
Ja, har man tid så...
Det ble 50 m hvitmalt sokkel fra ByggMax i går. 
Det andre får ligge igjen i kjelleren, i påvente av ombyggingen der nede.
Det andre får ligge igjen i kjelleren, i påvente av ombyggingen der nede.
hahahaha, Sage opp mdf som jeg skulle male (foder) så skulle jeg også spare inn på gulvlister så de gamle skulle males, endte opp med at jeg kjøpte alt på byggmax fordi det var for j*vla kjedelig å male til den prisen 
Klikk her for å svare