Hei! Renoverer for øyeblikket og monterer dørkarmer og gulvlister. I de tilfellene jeg må bruke Klackfoder fordi vi har satt opp ekstra gips, blir disse ikke i nivå med den gulvlisten jeg har valgt. Jeg bruker furulister og lister med mål 12x56. Men når jeg setter Klackfoder blir det stygt. Hva skal jeg gjøre? Takk på forhånd!