H hgus358 #1 Medlem · Västra götalands län · 10 innlegg 7 mai 2019 kl 16:35 hgus358 Medlem Västra götalands län 10 innlegg 7 mai 2019 kl 16:35 #1 Kommer bruke to 7-stegs vangstykke til en utendørstrapp i en skråning. I den øvre delen vil jeg støpe fundament. I den nedre delen vil vangstykkene hvile direkte på bakken. Mitt spørsmål er - bør jeg ha en støtte på midten av trappen?
Kommer bruke to 7-stegs vangstykke til en utendørstrapp i en skråning. I den øvre delen vil jeg støpe fundament. I den nedre delen vil vangstykkene hvile direkte på bakken. Mitt spørsmål er - bør jeg ha en støtte på midten av trappen?
fahlis #2 Medlem · Västra Götaland · 1 942 innlegg 7 mai 2019 kl 16:39 fahlis Medlem Västra Götaland 1.942 innlegg 7 mai 2019 kl 16:39 #2 Utilstrekkelig informasjon. Trappens dimensjoner? Bredde? Trinnets dimensjoner? Støtte midt under vangstykket eller midt under trappetrinnene?
Utilstrekkelig informasjon. Trappens dimensjoner? Bredde? Trinnets dimensjoner? Støtte midt under vangstykket eller midt under trappetrinnene?