Heisann Venner...

Har skrudd opp et nytt innertak i stallen vår, som ble superfint. Nå holder jeg på å pusse vegger og fikse alt det siste, og nå har jeg kommet fram til det uunngåelige; vindusåpningene går veldig høyt opp, noe som gjør at det er en "opp-ned grop" mellom innertaket og vinduet... jeg gjorde et patetisk forsøk på å fylle dette rommet med puss, men naturligvis veier pussen for mye og alt ramler ned/ut...

Finnes det noe materiale som ville være egnet for denne utfyllingen!? noe som kanskje ligner en sparkel/isolasjon blanding? noe som i det minste klistrer seg godt nok til å motstå tyngdekraften...

noen tips!?

Flere tynne lag?

gipsbruk og evt et behagelig murpussnett....

Takker takker..

Prøvde først å legge tynne lag, men det spilte ingen rolle, det sugde seg fast for dårlig... men i går skaffet jeg en pakke gipsbruk... skal vel prøve det i kveld, så får vi håpe på det beste...

Flere gode ideer fra noen!?

Fugeskum med gipsbruk over?

Det ble gipsbruk... det sugde skikkelig og veide ikke så mye så det festet bra selv opp ned... så nå har man fått en fin myk overgang...

og så at det tørker utrolig raskt er jo ingen ulempe... så for å få en fin finish så la jeg et tynt lag sparkel oppå... perfekt....

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.