Ja ellers henvender du deg til områdets selger på Ardex og spør hvem som bruker det i ditt område, S48 er forholdsvis dyrt, 100 kr/kg kanskje mer så det beste ville være om du fikk låne en sekk og kjøpte det du bruker bare

Jeg fikk til svar at det ikke skulle funke av en Ardex selger/kontaktperson.. Da var det reglet på cc30, gulvspon, 34mm gles med gulvvarme, og et lag gips skrudd på cc20.. Og dette i en 8m2 stor hall. Ble så trøtt at jeg gikk inn i nabobutikken og fikk med meg en sekk Höganäs lettfix og selgeren var overbevist om at det skulle funke. Men jeg har hørt mye bra om Ardex ellers. :) Akkurat den jeg fikk snakke med i telefonen etterlot en del å ønske.

Ardex er et tysk selskap og ordet reklamasjon finnes ikke :)
Alt er med bukseseler og livrem, de står bare for sine egne testede konstruksjoner som de vet at fungerer

• Liker
FredrikR
  • Laddar…
Bumper opp denne gamle tråden da jeg selv står foran noe lignende. Har idsg gulvspon der det skal legges 20 mm massivt gulv på. Foran kakkelovnen skal det ligge en ca 60x40 stor klinker som ildstedsplan som er 9mm tykk. Er det fortsatt ardex s48 som gjelder? Tenkte om det hadde gått an å lime med tec7 eller lignende ellers?

Så er det jo dette med "mellomlegg" også. Trenger jo bygge 11-12 mm for å få opp i nivå.

Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.