Kan dere - som vet alt ;) - hjelpe meg å finne hvilken butikk/leverandør det er som produserer de utrolig søte flisene jeg vil ha?

De er kvadratiske, hvite, ganske små med relieff-frosker og relieff-øgler på. Jeg har sett dem i et flertall "Allt i Hemmet" og lignende magasiner, men det var noen år siden nå. Skulle så gjerne vil ha dem! Tror faktisk at de var håndlagde, til og med...

Vet ikke om det er de samme froskene som du tenker på men Ekeby Bruk i Uppsala har en del krypdyr på sine plater. www.ekebybruk.se

General Failure og Fialotta: STOR TAKK skal dere ha begge to (dere svarte på akkurat samme tid og ga nøyaktig samme svar). Det var akkurat den frosken jeg var ute etter! Men spørsmålet er om ikke øglene er ENDA søtere?

Uansett så kan jeg takket være dere kjøpe drømmekaklet mitt nå :D

Til Jureit:
Jeg skal ha dem på en minimal overflate over kjøkkenbenken i vårt sommerhus som snart skal bygges. Det er ikke mange kvm det er snakk om!

Tenkte at det omkringliggende fliseverket skulle være likt (kvadratisk og kremhvitt) med noen froskefliser her og der. Ikke som en bord og definitivt ikke overalt.

Men nå som jeg liker øglene mer, oppstår et problem: de flisene er rektangulære og det blir straks vanskeligere å matche med vanlige uanselige...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.