Bygningsveteran
· 2 743 innlegg
Ettplans eller en og en halv plans??
Så legger de vel noen form for bjelke allerede?
Ser ut på bildet som ganske så langt, så erstatningsbjelken blir nok riktig så fet.
Stolpene der bjelken kommer til å hvile, vil gulvbjelkelaget der klare belastningen ovenfra?
Så legger de vel noen form for bjelke allerede?
Ser ut på bildet som ganske så langt, så erstatningsbjelken blir nok riktig så fet.
Stolpene der bjelken kommer til å hvile, vil gulvbjelkelaget der klare belastningen ovenfra?
Det er et ganske vanlig inngrep på Älvsbyhus, eksempel her:
http://bohlins-bmm.se/2017/02/isolerad-overvaning-i-skogas/#jp-carousel-1203
(Får jeg gjette er det der en 90x315-bjelke)
Jeg ville anbefale å bli med i gruppen Vi som har bygget/eier et Älvsbyhus på facebook og høre meg for der, sikkert noen som har gjort det der.
http://bohlins-bmm.se/2017/02/isolerad-overvaning-i-skogas/#jp-carousel-1203
(Får jeg gjette er det der en 90x315-bjelke)
Jeg ville anbefale å bli med i gruppen Vi som har bygget/eier et Älvsbyhus på facebook og høre meg for der, sikkert noen som har gjort det der.
Klikk her for å svare
