Har en steintrapp i hagen fordi det er litt kuppert terreng. Jeg har sett at det er sprekker her og der (trappen er ~50 år gammel). Hvordan kan man fikse trappen så den ser ut som ny??... visst kan man sette lettbetong akkurat der sprekkene er, men det vil jo stikke ut og synes uansett ... om dere forstår??... noen som har et tips??
mvh
M

ingen??.............

hmm har for meg at jeg for noen år siden brukte noe som het heydi eller lignende for å fikse en stygg trapp...var omtrent som å male med puss, om du skjønner hva jeg mener. Kjøptes på vanlig byggevarehandel eller om det kanskje var OBS

Ta gjerne et bilde av trappen, da går det lettere å sette seg inn i problemet, og kanskje også komme med en løsning! :)

Gjelder det en trapp helt i stein i hagen? Hvorfor skal den i så fall se ut som ny? Det finnes en sjarm med ting som har fått eldes og dermed fått en patina, det er noe som ikke kan kjøpes for penger! Tenk på helheten: Er huset også omtrent 50 år gammelt? Er det i stand som nytt, er stilen samtids/modern? La tingene henge sammen så får du en estetisk harmoni.
Men som skrevet tidligere: gi oss gjerne noen bilder så er det lettere å forstå og komme med råd.
MVH
Ronnie

det blir vanskelig å ta bilder...det ligger fortsatt litt snø her oppe i nord:). Klart, huset er gammelt men jeg holder på å renovere det også. Det er sprekker her og der, og hvis man skal fikse det så ville det vært ønskelig å "helspackla" eller hva man nå gjør sånn at hele trappen får samme nyanse. Den ligger på tomten og er der fordi det er en høydeforskjell på ~1 meter....og den er omtrent 2 meter bred...med en opphøyning på hver side......
/
M

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.