Alle platene i innertaket fra 1973 har sprekker mellom dem og det ser ikke bra ut.

Går det å utbedre disse sprekkene på en fornuftig måte som holder? Innertaket ser greit ut ellers.
Hva gjør man ellers, setter nye plater over dem?
 
  • Sprukket innertak med synlige sprekker mellom takplater fra 1973, viser behov for mulig reparasjon eller utskifting av plater.
  • Innertak fra 1973 med sprukne plater mellom skjøtene i et lyst rom med store vinduer.
Tretexplater, lev med sprekker i det materialet......
 
V
Bare å male og finne seg i skarvene.
 
Eller gipse over.
 
Kan man skrape skjøtene, fuge og deretter male. Eller er det forgjeves tror dere?
 
V
Du kan fugemasse med latex men det vil antagelig bevege seg.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.