Hei,
Jeg er nyinnflyttet med min samboer i en borettslagsleilighet. På en vegg i et av rommene er det et stort glippe mellom listen og taket (se bilde) som jeg gjerne vil gjøre noe med. Jeg unngår dog helst å bytte hele listen, siden den er "integrert" i garderoben. Er det noen som har en enklere og lur ide om hvordan man pent kunne løse dette?
Takk på forhånd!
Jeg er nyinnflyttet med min samboer i en borettslagsleilighet. På en vegg i et av rommene er det et stort glippe mellom listen og taket (se bilde) som jeg gjerne vil gjøre noe med. Jeg unngår dog helst å bytte hele listen, siden den er "integrert" i garderoben. Er det noen som har en enklere og lur ide om hvordan man pent kunne løse dette?
Takk på forhånd!
Har snart bodd i vårt nybygg i et år. Venner berømmer arbeidet mitt med alle kranslister, foringer, salinger m.m. De har ikke en ANELSE om hvor mange tuber latex som henger på veggene!
Jeg forespråker en MS-polymer basert fugemasse i stedet for latex. Takler bevegelser mye bedre, kan males på men blir ikke like stygg som en umalt latexfugemasse blir.
Klikk her for å svare