Rembrano #16 Medlem · 22 innlegg 17 apr 2025 kl 21:25 Rembrano Medlem 22 innlegg 17 apr 2025 kl 21:25 #16 Z Zorro03 skrev: Ser hyfsat ut ännu. Malte du direkte med silikatmaling eller la du på en primer først? Har du muligens en link til malingen?
Z Zorro03 skrev: Ser hyfsat ut ännu. Malte du direkte med silikatmaling eller la du på en primer først? Har du muligens en link til malingen?
Z Zorro03 #17 Medlem · 64 innlegg 18 apr 2025 kl 16:46 Zorro03 Medlem 64 innlegg 18 apr 2025 kl 16:46 #17 Rembrano skrev: Malte du direkte med silikatmaling eller la du på noen primer først? Har du muligens en lenke til malingen? Malte direkte, ingen lenke dessverre.
Rembrano skrev: Malte du direkte med silikatmaling eller la du på noen primer først? Har du muligens en lenke til malingen? Malte direkte, ingen lenke dessverre.
Rembrano #18 Medlem · 22 innlegg 18 apr 2025 kl 16:47 Rembrano Medlem 22 innlegg 18 apr 2025 kl 16:47 #18 Z Zorro03 skrev: Malte direkte, ingen link dessverre. Kommer du på hva fargen heter?
Z Zorro03 #19 Medlem · 64 innlegg 18 apr 2025 kl 16:52 Zorro03 Medlem 64 innlegg 18 apr 2025 kl 16:52 #19 Rembrano skrev: Husker du hva fargen heter? Dessverre, var jo en stund siden nå.