Z Zorro03 skrev:
Ser hyfsat ut ännu.
Malte du direkte med silikatmaling eller la du på en primer først? Har du muligens en link til malingen? :)
 
Rembrano Rembrano skrev:
Malte du direkte med silikatmaling eller la du på noen primer først? Har du muligens en lenke til malingen? :)
Malte direkte, ingen lenke dessverre.
 
Z Zorro03 skrev:
Malte direkte, ingen link dessverre.
Kommer du på hva fargen heter?
 
Rembrano Rembrano skrev:
Husker du hva fargen heter?
Dessverre, var jo en stund siden nå.
 
  • Liker
Rembrano
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.