Vaske
Du kan også kle den med noen steinprodukter, finnes litt varianter på for eksempel https://www.flisbyab.se/typ/stentrappor/trappbekladnad
"Epoksymasse med sand", tenker du på noe sånt da:Needas skrev:
http://www.hagmans.se/sv/golv/inspiration-golv/utomhus/trappa/
Noen som har prøvd Hagmans produkter?
Medlem
· Stockholms
· 1 555 innlegg
Jeg lot disse typene renovere vår inngangstrapp.
https://www.betongtrappa.se/
Det fungerte bra og føles som et holdbart system.
https://www.betongtrappa.se/
Det fungerte bra og føles som et holdbart system.



Noen ganger tar ting litt lengre tid enn planlagt, men nå er det klartF Fred vom Jupiter skrev:
Rev bort søppelrommet og muret igjen og pusset.
Rengjort med høytrykkspyleren og malt med silikatmaling (håper det holder en stund).
Malt brønn og ny dørstopp.
Støpt ny sokkel til dør, ny dør, ny lampe.
Malt rekkverk og fjernet plenen og lagt singel med plater.
En liten rabatt ble det også.
Hvordan har det gått med malingen, holder den? Er selv i startgropene for å renovere til våren.Z Zorro03 skrev:[bilde] [bilde] [bilde]
Noen ganger tar ting litt lengre tid enn planlagt, men nå er det klart
Rev bort søppelrommet og murt igjen og pusset.
Rengjort med høytrykkspyler og malt med silikatmaling (håper det holder en stund).
Malt brønn og ny dørstopp.
Støpt ny sokkel til dør, ny dør, ny lampe.
Malt rekkverk og fjernet plenen og lagt singel med plater.
En liten rabatt ble det også



