Hobbysnekker
· Stockholm
· 246 innlegg
Beste svar
Ingen maler men det der ser ut til å kunne sparkles ut. Hvor tykt er det? Strukturen kan nok etterlignes med en rulle i sparkelen. Kan være verdt et forsøk i alle fall.
(Hvis du har revet en kabel som har gått ned i veggen, vil jeg sette pris på en form for tiltak slik at man kan finne utløpet i taket igjen om man vil trekke dit noe. Mål opp utløpet nøyaktig og sett en lapp i målerskapet.)
(Hvis du har revet en kabel som har gått ned i veggen, vil jeg sette pris på en form for tiltak slik at man kan finne utløpet i taket igjen om man vil trekke dit noe. Mål opp utløpet nøyaktig og sett en lapp i målerskapet.)
Om jeg lar avkappede VP-rør som eventuelt skal gjenbrukes, pleier jeg å sette en magnet i rørenden, da er det lett å finne etter at man har sparklet over.Totte_S skrev:
Ingen maler, men det der ser ut til å kunne sparkles ut. Hvor tykt er det? Strukturen kan nok etterlignes med en rulle i sparkelen. Kan være verdt et forsøk i alle fall.
(Hvis du har revet en kabel som har gått ned i veggen vil jeg sette pris på en eller annen form for tiltak slik at man kan finne utløpet i taket igjen om man vil føre dit noe. Mål opp utløpet nøyaktig og sett en lapp i målerskapet.)
Hobbysnekker
· Stockholm
· 246 innlegg
Takk! Snakket med en malerkompis som sa omtrent akkurat det du sier.Totte_S skrev:
Ingen maler men det der ser ut til å kunne gå å sparkle ut. Hvor tykt er det? Strukturen kan nok etterlignes med en rulle i sparklet. Kan være verdt et forsøk i alle fall.
(Om du har revet en kabel som har gått ned i veggen ville jeg sette pris på noen form for tiltak så man kan finne utløpet i taket igjen om man vil trekke dit noe. Mål opp utløpet nøyaktig og sett en lapp i målerskapet.)
VP-røret går til en takboks 150 cm bort, men smart tanke å markere det 🙏
Klikk her for å svare