Hei!

Hvordan fester jeg best opp trepanel (innendørs) i tak med akustikk-profil og 2 lag gips?
Går det å skyte med dykkert eller lime med montasjelim?
 
L
Ta et par bilder så det fremkommer hva du har i taket
 
Hei!

Er ikke hjemme før til helgen så får ta bilde da, men kanskje kan forklare.

Det er et gammelt trehus der jeg har rettet taket med 28x70 og deretter satt gyproc AP25 cc 30cm.
Deretter kommer det dobbel gips for lydisolering. Hjelper det til?
 
Her kommer bilde!
 
  • Metall- og trestrukturer i et takprosjekt med synlige kabler og rør.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.