Er det noen som har ferske prisopplysninger vedrørende pussing (arbeid og materiale (tykkpuss)) av lettbetonghus?

Takk på forhånd!

Janne
 
Vi betalte 45000:- + mva for å få vårt lettbetonghus pusset opp. Huset er 120 kvm i bunn, og det inkluderte også en del glattpussing før sprøyting samt reparasjon av ALLE skader på fasade og kjellergrunn. I den prisen utgjør ifølge fakturaen arbeidskostnad 35000:- inkl. mva, materiale inkl. mva ca. 20000:-. ROT-fradrag på den arbeidskostnaden blir maksimalt 10500:-. Ta kontakt hvis du vil ha bilder samt mer info ;)
 
Jeg har dessverre litt vanskelig for å som lekmann relatere dine opplysninger til mitt spørsmål. Hvor mange av arbeidene er de samme og hvordan kan man sammenligne materialforbruket?

De opplysningene jeg har klart å finne ved søk på forumet (ingen dyptgående søk dog) er at prisen burde havne på godt og vel drøye 500 kr/kvm.

Janne
 
Kan dessverre ikke på stående fot svare på 2m pris. Dette varierer også ganske mye avhengig av hvor i landet du befinner deg. Men jeg har for meg at de nevnte rundt 300:-/m2. ( Den prisen var kun for sprøytingen av huset, altså farging med bruk. ) Så med noe reparasjonsarbeid samt slettpussing så kan nok 500:-/m2 være rimelig. Angående materialforbruk så er jeg også lekperson ;) Har ingen anelse om antall kilo bruk osv som gikk med.
 
Da er vi begge litt lost altså ;-). Men takk for opplysningene, det gir uansett en pekepinn.

Janne
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.