Jeg skal bygge en innervegg mellom to rom i leiligheten min og hadde tenkt å ha en rad med glassblokker i den, men hvordan går jeg frem. Noen som har gjort dette før og kanskje kan dele litt erfaringer. Er det bare å bygge opp en rad med glassblokker og støtte den med stendere, eller ja, ville vært gøy om noen kunne gi noen tips.

En venn har glassblokker mellom toalett og stue. Stilig! Det er bare å regle opp på hver side. Fiksér blokkene med bygglim. Når du er ferdig med veggen, fuger du med latex.

Har også en kompis som har dette, men da to rader mellom bad og ut i gangen ved siden av. (lurer på hvorfor ingen har dette selv uten bare kompiser);) Vet ikke riktig hvordan de gjorde det siden jeg ikke var der under byggingen. Men selv ville jeg ha reglert rundt som om det var et vindu som skulle inn. Deretter ville jeg satt blokkene med en av de metodene som er vanligst. Enten lister med lim eller den mer gamle metoden med mørtel og fugemasse. Men å bruke latexfugemasse tror jeg kan bli klissete.

Bygg veggen med hullet, ta hensyn til plass for fuge mellom glassbetongen. Lim dem fast. Fuge med mørtel. Bruker Du lateksfuge må Du antageligvis male over det.

Mvh Putte

HEI!

Ikke glem forgylningspapir el lignende mellom regel og bruk!!!

Bruken er veldig hard på treet!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.