6.979 lest ·
38 svar
7k lest
38 svar
Feil på vår trapp?
En ikke alt for vill gjetning er at de har innsett feilen og prøver å få det til å se så bra ut som mulig for å slippe en diskusjon om at de har klønet seg og at dere krever at de skal fikse en trapp som er tilpasset deres planløsning og som dere burde hatt fra starten av.hanli755 skrev:
Jeg bare sier at man kan nok ikke beskylde snekkerne for å montere den trappen som finnes på tegning hvis man selv har godkjent tegningene....er det en glippe på tegningen så burde den synes. Så er det jo fortsatt MH som har gjort feil fra starten ved å tegne feil så TS burde fortsatt kunne gå skadefri selv om de har godkjent tegningen hvis ikke feilen var lett å se.mr_bygg skrev:
Edit: Så som du også skrev, snekkerne burde reagert. Mine snekkere spurte om alt selv om det sto på tegningen, f.eks. plassering av garderober...hvilken retning gulvet skulle ligge i osv...
Etter noen telefonsamtaler frem og tilbake mellom oss, selgeren, byggeleder og Myresjöhus sentralt så har det løst seg bra. Vi får en ny trapp og får denne gangen godkjenne tegningen før trappen bestilles.
Dessverre rekker vi ikke å få trappen før vi flytter inn (på lørdag), men det er et mindre problem. Akkurat nå føles det bare så godt at vi får en ny trapp og slipper å irritere oss over den feilaktige trappen for all fremtid.
Takk for alle synspunkter!
Obs. Vi har aldri noen gang beskyldt snekkerne, de har gjort en kjempejobb med huset vårt. Vi er så fornøyde som bare det.
Dessverre rekker vi ikke å få trappen før vi flytter inn (på lørdag), men det er et mindre problem. Akkurat nå føles det bare så godt at vi får en ny trapp og slipper å irritere oss over den feilaktige trappen for all fremtid.
Takk for alle synspunkter!
Obs. Vi har aldri noen gang beskyldt snekkerne, de har gjort en kjempejobb med huset vårt. Vi er så fornøyde som bare det.
Rapporter i denne tråden når dere har fått trappen og vis bildene, ellers kan kanskje noen andre rammes og ikke få rettelse.
Jeg kan si at trappen ser merkelig ut i andre svingen...kan ikke være riktig for i ganglinjen så skal det ikke se slik ut, så informér leverandøren om det slik at dere får en riktig trapp!
Rekkverk skal ha identisk helling med trappen, ellers blir det helt galt.
Jeg kan si at trappen ser merkelig ut i andre svingen...kan ikke være riktig for i ganglinjen så skal det ikke se slik ut, så informér leverandøren om det slik at dere får en riktig trapp!
Rekkverk skal ha identisk helling med trappen, ellers blir det helt galt.
ach ja, det er de doble pinnene som er feil? ....JOW skrev:
Håndlisten var jo festet på dem så det så ut som om de var nødvendige
gaia
Sist redigert av en moderator:
Klikk her for å svare