Skal bytte panel på huset, 22x120 enkelfaspanel skal det være, grunnmalt.

Var inne på å kjøpe fra Beijer da det pleier å være litt bedre kvalitet enn de billigste, men det virker som den panelen er utgående og vanskelig å få tak i. Har kjøpt der for to utbygninger tidligere og syntes den var ok.

Kikket rundt og fant at Bygghemma har fra Södra, men den hadde fått kritikk for virkelig glese årringer..

Så har jo Byggmax, men opplever at det ofte er virkelig dårlig kvalitet på virket der.

Handler om ca 200 stykker, så det er ikke store mengder. Er mest ute etter råd og tips, hvordan skal jeg gjøre? Å bytte panel på et 12 m høyt hus er et prosjekt man ikke vil gjøre om i en livstid :-) Nåværende panel er fra 1907, superkvalitet men forvitrer nå i overflaten.

MVH//Larsa
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.