Hei!
Kjøpte et hus for et år siden, og nå har sprøytepussen falt av noen steder. Siden jobben er dårlig utført, vil vi gjerne bruke penger på en renovering av fasaden.
Vårt hus er 9x8 meter og ca. 5 m til mønet med 45 graders helling på taket.
Fikk en pris i dag på 675 kr/kvm fra STO, men lurer nå på om tegl ville være en billigere løsning.
Vil nok helst ha pussoverflate, men tegl er stort sett vedlikeholdsfritt.
Noen som har litt kunnskap om dette?
MvH / Ronnie
Kjøpte et hus for et år siden, og nå har sprøytepussen falt av noen steder. Siden jobben er dårlig utført, vil vi gjerne bruke penger på en renovering av fasaden.
Vårt hus er 9x8 meter og ca. 5 m til mønet med 45 graders helling på taket.
Fikk en pris i dag på 675 kr/kvm fra STO, men lurer nå på om tegl ville være en billigere løsning.
Vil nok helst ha pussoverflate, men tegl er stort sett vedlikeholdsfritt.
Noen som har litt kunnskap om dette?
MvH / Ronnie
Klikk her for å svare