Hei!
Kjøpte et hus for et år siden, og nå har sprøytepussen falt av noen steder. Siden jobben er dårlig utført, vil vi gjerne bruke penger på en renovering av fasaden.
Vårt hus er 9x8 meter og ca. 5 m til mønet med 45 graders helling på taket.
Fikk en pris i dag på 675 kr/kvm fra STO, men lurer nå på om tegl ville være en billigere løsning.
Vil nok helst ha pussoverflate, men tegl er stort sett vedlikeholdsfritt.
Noen som har litt kunnskap om dette?
MvH / Ronnie
 
Hei
Du kan se på kostnaden av teglen, som jeg har skrevet om tidligere
Mvh ;)
 
swede skrev:
Hei
Du kan se på kostnaden av tegel, som jeg har skrevet om tidligere
Mvh ;)
Se på løsvirke murarkostnad ;D
 
Har vært i Kontakt med Åke og han sender brosjyre.
Du skal ha en kjempetakk Swede :)

/Ronnie
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.