Hjelp!
Virker umulig å få tak i denne typen panel i Stockholm!?
Noen som har tips?
Har lett overalt men finner bare "dubbelfas"-varianten, oftest spontad.

//David
 
  • Panelbord med spesifikke mål: bredde 145 mm, dypde 28 mm, og høyde 20 mm. Vises utendørs med andre trebiter i bakgrunnen.
P
Ekesiöö i Bromma kanskje? de pleier å kunne ta hjem det meste ellers.
 
Sjekk byggmax baspanel 145*21
 
@1036
Byggmax har den dobbelfasade varianten.... liksom alle andre jeg har funnet. Nære men ikke helt riktig. 3/4 av huset er allerede kledd med enkeltfas så det blir ikke riktig å fortsette med dobbelfas. Det syns ganske stor forskjell når den sitter oppe. Men takk uansett!

//David
 
beijer har!
 
Beijer har enkelfas-spont... Det funker ikke.
/David
 
Hvor fikk du tak i den forrige panelet?
 
Dra til en ekte trelast og fortell dem å ta det hjem.
Alternativt en sag, som skjærer og høvler for deg... men da må du vente på at det skal tørke også....
 
Den forrige panelen ble til overs da jeg satte opp panel på vårt nye hus. Den ble da levert fra "Svenska Modulhus" som leverte stommen. Svenska modulhus finnes ikke lenger, så det går ikke å kontakte dem for å spørre hvor de tar panelen fra...
Nå holder jeg på med et litt mindre hus. Et studio på ca 30 m2. Det som var igjen av den gamle panelen rakk til tre av fire vegger :-(
Så jeg trenger typ bare 20m2 til... Å kontakte et sagbruk føles litt "overkill" og blir antageligvis ganske dyrt?
Det burde jo virkelig være mulig å få tak i panelen et sted!?
Jeg har ringt til flere forskjellige trelasthandler uten hell...
 
ja de med! bestilte samme i ängelholm forrige uke, riktignok bare 90 bred. ikke noe de lagerfører men de tok det inn:-)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.