Kjøpte ny leilighet nylig og et mindre lager har en veldig "rivig" og knudrete vegg som føles ganske ubehagelig.
Skulle gjerne fått den jevn og glatt...men vet ikke hvilken metode som er enklest.
Fikk et tips om å sette opp en form for renoveringstapet, men tror det blir vanskelig å få den til å feste?
De andre foreslo å sette opp paneler / gipsplater?
Men lurer på om det billigste og enkleste hadde vært å bruke en form for sparkel i rommet.
Har aldri sparklet hele vegger sånn, men rommet er ikke så stort...så det burde vel kanskje en amatør klare?
Noen som vet hva det kalles, denne grove merkelige saken som sitter på nå? Ser mer ut som det er tilpasset for å sitte på utsiden av noe hus.
Vi hadde slik vegg i kjellerstuen, var farge med noe iblandet. Var utrolig slitsomt å bli kvitt... endte med at jeg skrapte det ned med håp om å slippe å pusse om veggen. Jeg droppet omstøpning men det synes skrapemerker.
Vet du hva veggen består av? Gips?
Foruten renoveringstapet finnes renoveringsgips, kanskje kan passe i dette tilfellet.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.