Jeg holder på og renoverer min første leilighet med YouTube som hjelp. Jeg har dog støtt på litt problemer som jeg er usikker på hvordan jeg skal løse.
Problem 1:
Vegen i soverommet mot utsiden virker å være en slags gipsplate. Det er veldig vanskelig å få bort tapeten uten å skade det underliggende materialet. Er det sikkert å fortsette her? Kan jeg få bort resten av tapeten og bare sparkle over? Hva er best å gjøre?
Problem 2:
Ikke så mye et problem egentlig, men ville bekrefte at jeg er på rett spor. Det er bare å sparkle og male her, eller hva?
Problem 3:
Denne firkanten er faktisk et sikringsskap som ble værende i soverommet etter at tidligere eier rev vegen til garderoben. Jeg skulle gjerne tettet de der hullene på en pen måte. Har dere noen forslag?
Jeg holder på å renovere min første leilighet med YouTube som hjelp. Jeg har dog støtt på litt problemer som jeg er usikker på hvordan jeg skal løse.
Problem 1:
[bilde][bilde]
Veggen i soverommet mot utsiden ser ut til å være en slags gipsplate. Det er veldig vanskelig å få bort tapeten uten å skade det underliggende materialet. Er det trygt å fortsette her? Kan jeg få bort resten av tapeten og bare sparkle over? Hva er best å gjøre?
Problem 2:
[bilde][bilde]
Ikke så mye et problem egentlig, men ville bekrefte at jeg er på riktig spor. Det er bare å sparkle og male her, eller hva?
Problem 3:
[bilde]
Denne firkanten er faktisk et proppskap som ble igjen i soverommet etter at tidligere eiere rev veggen til kleskottet. Jeg skulle ønske å tette til de der hullene på en fin måte. Har dere noen forslag?
Takk for hjelpen!
Sparkle og male. Et litt dyrere alternativ, kjøp renoveringsarbeid, sjekk opp prisene på renoveringstapeten for det kan variere mye i pris. Du sparer en masse jobb med renoveringstapet. Har hullet ingen funksjon så fest til en trebit, gips og skru fast eller lim fast, kommer an på hvordan det er, dvs. om det finnes noe å skru i. Det finnes sikkert noen på forumene som kan gi gode tips ang. hullet i veggen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.