Hei!
I kjelleren har vi klaffventiler med asbestpapp bak som tilluft. Vi skal sanere bort disse da de har begynt å smuldre opp (noen er nesten helt borte). Når vi har fjernet disse, antar jeg at vi må erstatte pappen med noe? Hva har dere for forslag?