Renoverer et hus fra 1920. Alt trenger å gjøres typ... Huset har nå fått nye rør. Måtte sanere bort asbestgulv som også hadde asbest i lim. Blir derfor litt undrende angående 2 andre materialer.
1/Gulvet i garasjen. Hva tror dere dette materialet er? Er ganske mykt.
2/ trodde det var en våtromsbelegg i det større badet, men når jeg river løs en bit føles det mer som tapet...
Kan jeg puste lettet ut angående asbest i disse materialene tro. Har ikke hørt om at asbest finnes i våtromstapet. Tynn, bøyelig og lett å rive av. Kanskje jeg skal brenne en bit?
Flere personer har lurt på hva det er som nå ligger som gulvet i garasjen rett mot bakken. Noen som vet?
1/Gulvet i garasjen. Hva tror dere dette materialet er? Er ganske mykt.
2/ trodde det var en våtromsbelegg i det større badet, men når jeg river løs en bit føles det mer som tapet...
Kan jeg puste lettet ut angående asbest i disse materialene tro. Har ikke hørt om at asbest finnes i våtromstapet. Tynn, bøyelig og lett å rive av. Kanskje jeg skal brenne en bit?
Flere personer har lurt på hva det er som nå ligger som gulvet i garasjen rett mot bakken. Noen som vet?
Klikk her for å svare


