... Eller, finnes det noen dumme spørsmål egentlig?

Til spørsmålet uansett;

jeg skal gi meg i kast med å legge fliser på gulvet i matkelleren, første forsøket på et sånt her prosjekt. Kjøpte fine fliser på K-rauta, 10x10-plater som sitter sammenlimte 4 og 4. Skal jeg fjerne limklumpene fra flisene og sette platene individuelt eller går det å sette arkene komplett? Blir det problemer når jeg skal fuge hvis limklumpene sitter igjen?

Det spiller liksom ingen rolle at broren min er flislegger, dette skal jeg klare selv, helst uten åttielve telefonsamtaler til storebror :) Resten av fremgangsmåten er jeg ganske klar over hvordan det fungerer; avtalen med fruen er at jeg får øve i vår mørke kalde matkeller før større og mer følsomme prosjekter fremover..

De skal sitte sammen på arkene, blir lettere da. Ta bare bort dem om du må skjære senere.

takk for svar, da skal vi se om det blir finers eller noe annet ;)

Beklager dobbelposten, men primeren da? Legger man den i flere lag eller holder det med ett? Tynnet ifølge pakken ut 1 del primer og 5 deler vann til betonggulv, men det ser ikke ut til å bli noen overflate på betongen, kanskje det ikke skal bli?

Et flytende lag er nok for heftgrunn.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.