Hei, fikk ikke svar under Bad så jeg prøver her.
Om vi skal rive badet så bygges et nytt gulvbjelkelag opp.
Gulvareal ca L 2x B 2,5 meter.
Er det tilstrekkelig med 45x195 på 2,5 meters lengde
eller er det klokere å velge 45x220?
Jeg tenkte å bruke en sånn (4x110)
www.nybleus.se/muff.bmp for å sette stolen på og koble gulvbrønn & servant til, så det kanskje er en fordel med 45x220?
Så er vel 22mm gulvspon og gulvgips det som gjelder?
Skal flislegge gulvet med antageligvis gulvvarme.