Hei, fikk ikke svar under Bad så jeg prøver her.

Om vi skal rive badet så bygges et nytt gulvbjelkelag opp.

Gulvareal ca L 2x B 2,5 meter.

Er det tilstrekkelig med 45x195 på 2,5 meters lengde
eller er det klokere å velge 45x220?

Jeg tenkte å bruke en sånn (4x110)
www.nybleus.se/muff.bmp for å sette stolen på og koble gulvbrønn & servant til, så det kanskje er en fordel med 45x220?

Så er vel 22mm gulvspon og gulvgips det som gjelder?
Skal flislegge gulvet med antageligvis gulvvarme.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.