Jeg hadde tenkt at vi med lite oppbevaring skulle utnytte den lille delen under trappen som finnes, så jeg brøt opp gipsen der.
Den innringede blå regelen vil jeg sage av for ellers blir det litt trangt & merkelig.
Jeg føler meg ikke 100% sikker på at den ikke er bærende selv om jeg som ganske uvitende ikke tror det.
Er det trygt å sage av den skrått i linje med vangstykket på trappen som går innenfor gipsplaten?
Edit det er to halvtrapper så det er den nedre trappen rett frem jeg lurer på.
Den innringede blå regelen vil jeg sage av for ellers blir det litt trangt & merkelig.
Jeg føler meg ikke 100% sikker på at den ikke er bærende selv om jeg som ganske uvitende ikke tror det.
Er det trygt å sage av den skrått i linje med vangstykket på trappen som går innenfor gipsplaten?
Edit det er to halvtrapper så det er den nedre trappen rett frem jeg lurer på.
Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Er vognstykket forankret i den bakre veggen?
Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Da er den neppe bærende. Ta den av. Be noen hoppe i trappen og se om det svikter.
Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Hvorfor er det gips på innsiden av veggen? Hvordan har det skjedd?
Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 496 innlegg
Svaiar det får du vel ta og sette tilbake den helt enkelt.
Angående modul, i så fall bør man jo ha kunnet komme åt rommet fra noe annet sted og ville ha en fin vegg.
Angående modul, i så fall bør man jo ha kunnet komme åt rommet fra noe annet sted og ville ha en fin vegg.
Klikk her for å svare
