Jeg hadde tenkt at vi med lite oppbevaring skulle utnytte den lille delen under trappen som finnes, så jeg brøt opp gipsen der.
Den innringede blå regelen vil jeg sage av for ellers blir det litt trangt & merkelig.
Jeg føler meg ikke 100% sikker på at den ikke er bærende selv om jeg som ganske uvitende ikke tror det.
Er det trygt å sage av den skrått i linje med vangstykket på trappen som går innenfor gipsplaten?

Edit det er to halvtrapper så det er den nedre trappen rett frem jeg lurer på.
 
  • Gipspanel fjernet fra veggen under en trapp, med isolasjon synlig og en blå sirkel rundt en trestøtte ved siden av oppbevaringsbokser.
Er vognstykket forankret i den bakre veggen?
 
S Småbrukaren skrev:
Er vognstykket forankret i den bakre veggen?
Det ser så ut. Den går opp & hviler på den som det ser ut.
 
Da er den neppe bærende. Ta den av. Be noen hoppe i trappen og se om det svikter.
 
  • Liker
jamaica
  • Laddar…
Hvorfor er det gips på innsiden av veggen? Hvordan har det skjedd?
 
S Småbrukaren skrev:
Da er den neppe bærende. Ta den løs. Be noen hoppe i trappen og se om det svaier.
Skjønt. Jeg fjerner den. Takk
 
S Småbrukaren skrev:
Hvorfor er det gips på innsiden av veggen? Hvordan har det gått til?
Ikke spør meg, men jeg ville tippe at den veggen er en modul som ble satt inn hel og at den da var kledd på begge sider. Men jeg vet ikke. Rekkehuset er fra -58.
 
Svaiar det får du vel ta og sette tilbake den helt enkelt.

Angående modul, i så fall bør man jo ha kunnet komme åt rommet fra noe annet sted og ville ha en fin vegg.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.