A AnetteL #1 Medlem · 149 innlegg 7 feb 2011 kl 00:24 AnetteL Medlem 149 innlegg 7 feb 2011 kl 00:24 #1 Jeg lurer på om (og i så fall hvordan) det er mulig å la overetasjens del på et 1 1/2-plans lecablockshus ikke gå i linje med underdelens vegger. Håper dere kan se fra bildet hva jeg mener.. Overetasjens vegg (hjørne) går ut over garasjen.
Jeg lurer på om (og i så fall hvordan) det er mulig å la overetasjens del på et 1 1/2-plans lecablockshus ikke gå i linje med underdelens vegger. Håper dere kan se fra bildet hva jeg mener.. Overetasjens vegg (hjørne) går ut over garasjen.
A anaitis #2 Bygningsveteran · Trollhättan , Västra Götaland · 1 976 innlegg 7 feb 2011 kl 08:29 anaitis Bygningsveteran Trollhättan , Västra Götaland 1.976 innlegg 7 feb 2011 kl 08:29 #2 Går fint, men krever at man bruker bjelker/søyler/sterkt bjelkelag. En konstruktør løser dette for deg enkelt. Koster såklart litt mer!
Går fint, men krever at man bruker bjelker/søyler/sterkt bjelkelag. En konstruktør løser dette for deg enkelt. Koster såklart litt mer!