3.527 lest ·
12 svar
4k lest
12 svar
Dampsperre i innervegg (deler garasje med naboen)?
Hei kunnskapsrike!
Har bygget ny garasje med naboen. Har nå satt dampsperre på alle vegger på min side inkludert mellomveggen som deler garasjen. Garasjen skal varmes opp om vinteren. Naboen skal også isolere og varme opp sin side. Nå som jeg har satt dampsperre på min side bør det vel fungere om han ikke gjør det på sin side av mellomveggen?
Takk på forhånd
Har bygget ny garasje med naboen. Har nå satt dampsperre på alle vegger på min side inkludert mellomveggen som deler garasjen. Garasjen skal varmes opp om vinteren. Naboen skal også isolere og varme opp sin side. Nå som jeg har satt dampsperre på min side bør det vel fungere om han ikke gjør det på sin side av mellomveggen?
Takk på forhånd
Det kunne bli problemer om naboen varmer men ikke du. Jeg ser det som litt upassende fordi du ikke vet hvordan det kommer til å bli brukt i fremtiden.
Har vært uklar! Min side vil være oppvarmet året rundt!M masen7502 skrev:
D Daniel 109 skrev:
Skal som sagt være varmt på min side året rundt!M masen7502 skrev:Hei kunnskapsrike!
Har bygd ny garasje med naboen. Har nå satt dampsperre på alle vegger på min side, inkludert mellomveggen som deler garasjen. Garasjen skal varmes opp om vinteren. Naboen skal også isolere og varme opp sin side. Nå som jeg har satt dampsperre på min side, bør det vel fungere om han ikke gjør det på sin side av mellomveggen?
Takk på forhånd
Noen som har en idé...fjerne eller beholde plasten på min side?
Det var så jeg tenkte...da burde jo fukten ta seg på hans side og ikke bli værende i veggen...vi begge skal varme opp men jeg kommer sannsynlighet varmereE egge80 skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Angående dampsperre i isolerte oppvarmede deler i garasje?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Dampproret i deler av hus, bygge inn ventilasjonsluke?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Vegg mellom garasje og hus? Mellomvegg eller yttervegg med dampsperre?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi