Hei,

Holder på med en utbygging som skal bli en hold på 20 kvm. Holder på å sette opp dampsperre akkurat nå.
Og funderer litt på funksjonen den vil fylle når resten av huset på 100 kvm ikke har dampsperre (bygget 1960.)
 
Om hallen vil bli permanent oppvarmet så er det ok med dampsperren. Spesielt hvis den isoleres tykt med glass-/steinull. Hvorvidt huset for øvrig har dampsperre eller ikke spiller ingen rolle.
 
Det kommer alltid finnes varme, og godt isolert er det også med glassull. Da trenger jeg ikke føle at dette var forgjeves.
 
  • Liker
Oldboy
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.