P Per_G #1 Medlem · 65 innlegg 21 jul 2005 kl 22:34 Per_G Medlem 65 innlegg 21 jul 2005 kl 22:34 #1 Hei, er det noen som har kjøpt peisen Contura 690:2. Hva er deres erfaringer med den? Hva betalte dere med samt ekskl. skorstein?
Hei, er det noen som har kjøpt peisen Contura 690:2. Hva er deres erfaringer med den? Hva betalte dere med samt ekskl. skorstein?