Har en betongtrapp som jeg tenkte å gi et ansiktsløft. Så på fasadeplater i fibersement, de tåler å bli gravd ned og virker å være veldig slitesterke. Har noen testet å kle inn en betongtrapp med disse? Tykkelsen er perfekt, døren vil kunne åpnes uten problem og platene ser ut til å være veldig sklisikre. Tenker at man limer dem fast med PL eller annet konstruksjonslim for utendørs bruk.
Kan det funke?