Hei,
Jeg har begynt å vurdere å bruke en ca 8,5m lang type IPE-bjelke for å bygge meg et loft i garasjen. Spørsmålet er hva man kan regne som ca pris på en slik? Om det er verdt å i det hele tatt tenke tanken eller ikke.
Hvilken modell og mål jeg skal ha vet jeg ikke enda, som sagt har ikke kommet så langt enda.
Mvh Jonas
Jeg har begynt å vurdere å bruke en ca 8,5m lang type IPE-bjelke for å bygge meg et loft i garasjen. Spørsmålet er hva man kan regne som ca pris på en slik? Om det er verdt å i det hele tatt tenke tanken eller ikke.
Hvilken modell og mål jeg skal ha vet jeg ikke enda, som sagt har ikke kommet så langt enda.
Mvh Jonas
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 2 705 innlegg
Skal nok ha 8,3-8,4m egentlig. Noe som jeg forsåvidt kunne kjøre på min biltransport, bare jeg merker ut det bak haha.Ljus skrev:
Vil ha helt åpent under bjelken derfor begynner jeg å tenke på dette i stedet.
Mvh Jonas
IPE140 vil henge en del ved din spennvidde.
Jeg kan det ikke i hodet, det finnes beregningsprogrammer.
Men kan ditt byggeprosjekt gjennomføres med fribærende plater i stedet? Det KAN faktisk bli både enklere og billigere.
Men kan ditt byggeprosjekt gjennomføres med fribærende plater i stedet? Det KAN faktisk bli både enklere og billigere.
Slik ser det ut i dag. Ble tvunget til å "finne på noe" for å få opp porten, og det ble en regelramme som var tenkt å fortsette som gulv til loft.S Snål-Jocke skrev:
Mvh Jonas
Klikk her for å svare