Kommer ikke inn med lift på baksiden (rekkehus og stor hekk avgrenser). Hadde vurdert å låne noen stiger (av typen man normalt sett har opp til skorsteiner... http://www.byggmax.se/tak/takpannor/taksteg-universal-svart-p05530
Sist redigert:
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
En stillas hvor etasjeplanet er i høyde med takrennen.
Så fjerne noen takstein så du kan stå litt bedre.
En stillas må du ha hvis du skal kunne gjøre en god jobb, hvis man står og vingler blir det ikke bra og dessuten er det farlig.
Å leie en seksjon Hakistillas koster ikke mange kroner. Sørg for å ha alt materialet hjemme så gjør du det der på et par dager.
Så fjerne noen takstein så du kan stå litt bedre.
En stillas må du ha hvis du skal kunne gjøre en god jobb, hvis man står og vingler blir det ikke bra og dessuten er det farlig.
Å leie en seksjon Hakistillas koster ikke mange kroner. Sørg for å ha alt materialet hjemme så gjør du det der på et par dager.
Jeg brukte stigetrinn når jeg byttet panel på siden av min ark. Mitt tak har riktignok "bare" 40 graders helling, og stigetrinnene er langt ifra en perfekt løsning. Men jeg opplevde det i alle fall som mye bedre enn å stå på enkelte oppskutte takstein som jeg gjorde året før.
Klikk her for å svare


