LinusW skrev:
Interessant produkt. Veggen skal dog være permanent og det der alternativet var dyrere enn å la entreprenøren gjøre jobben som kostet 10,800kr. Da inngår så klart maling, lysbryter, dør, lister osv.
Inngår alt med komplett dør, maling, strøm, gulvlegging i det lille rommet?

Da høres ikke 10.000kr så dyrt ut i mine ører!

Patrik Lidstedt skrev:
Inngår alt med komplett dør, maling, elektrisitet, gulvlegging i lillrummet?

Da høres ikke 10.000kr så dyrt ut i mine ører!
Nei, det er ikke så dyrt. Jeg regner ikke med å spare mange tusenlapper. Kanskje spare 1500-2000kr har jeg regnet med. Greia er vel at vi vil sette denne veggen et annet sted enn der de foreslår, og vi får ikke flytte denne tilvalgsveggen med entreprenøren siden de vil jobbe så effektivt som mulig til prisene de gir, noe jeg forstår.

Det er ikke umulig at vi til slutt lar dem gjøre det uansett føler jeg akkurat nå, da.. vi har jo en hel overetasje som skal bygges og en garasje på det samt en tomt å finplanlegge og male huset osv osv osv .. kommer ikke ha for lite å gjøre i hvert fall hehe

LinusW skrev:
Nå må dere slutte med alt krangel...
Jeg ber om unnskyldning!

• Liker
besttools
  • Laddar…
S
LinusW skrev:
Nei, det er ikke så dyrt. Jeg regner ikke med å spare mange tusenlapper. Kanskje spare 1500-2000kr har jeg regnet med.
Greia er vel at vi vil sette denne veggen på en annen plass enn der de foreslår, og vi får ikke flytte denne tilleggveggen med entreprenøren da de vil jobbe så effektivt som mulig til prisene de gir, noe jeg forstår.

Det er ikke umulig at vi til slutt lar dem gjøre det likevel, kjenner jeg akkurat nå da.. har jo en hel overetasje som skal bygges og en garasje på det samt en tomt å finplanere og male huset osv osv osv.. kommer ikke til å ha for lite å gjøre i alle fall hehe
kan gå raskere og billigere om husfirmaet gjør det. kan bli virkelig vanskelig med elektriker. eventuelt også krøll med eltrekking til bryteren

1. Lim reglene i gulvet, sørg for at de stående presser på ordentlig, ingen problem
2. Plate i gulv og tak høres bra ut, krysslaser gjør det lettere og raskere med rettesnor går like bra!
3. Gjør det ikke selv, vi hentet inn en flislegger for å gjøre tettesjikt og flislegging av ca 10 kvm. for ca 40k.
4. Trenger ikke kortes, klart du kan om du vil, men tre-regler er det bare å gå løs på, kjør 15mm konstruksjonsfinér som det skal være om man skal flise, det holder laaangt

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.